Dla reklamodawców
Miesięcznik „Pismo. Magazyn Opinii” (dalej Pismo) jest wyjątkowym czasopismem opinii, którego pierwszy numer ukazał się w styczniu 2018 roku. Zapraszamy do współpracy reklamodawców.
Koncepcja „Pisma”
1. Jedyny miesięcznik opinii na rynku;
2. Programowo niepartyjny i apolityczny;
3. Prostota, przejrzystość i nowoczesna forma;
4. Wiarygodność – redakcja przykłada szczególną wagę do weryfikacji faktów;
5. Najwyższa jakość tekstów pisanych przystępnym stylem, które angażują, a równocześnie skłaniają do refleksji;
Pismo jest przedsięwzięciem pro publico bono. Jego wydawcą jest Fundacja Pismo.
Wzorem dla „Pisma”
jest amerykański „The New Yorker”.
Zarys treści
Unikalne połączenie faktu, literatury, obrazu oraz humoru:
1. Rzeczywistość: reportaże, portrety i rozmowy;
2. Idee: pogłębiona publicystyka, eseje, i felietony, które inspirują do myślenia;
3. Literatura: opowiadania, poezja i fragmenty książek przez premierą najlepszych polskich i zagranicznych autorów i autorek;
4. Ironia: humor obrazkowy i słowny, który przedstawia prawdę o świecie i nas samych;
5. Obraz: poruszamy wyjątkowymi okładkami, ilustracjami, zdjęciami i historiami obrazkowymi.
Grupa docelowa
„Pismo” jest kierowane do osób, które z racji swoich ról czy stanowisk są (lub mogą się stać) liderami opinii i wywierają wpływ na postawy innych:
1. Role i stanowiska: nauczyciele i pracownicy akademiccy, średnia i wyższa kadra menedżerska i urzędnicza, ludzie kultury i wolnych
zawodów (jak prawnicy, lekarze, architekci, itp.) oraz aktywiści społeczni i liderzy organizacji pozarządowych.
2. Wiek: 25-50. Osoby, które są zainteresowane otoczeniem, ciekawe świata w różnych jego przejawach (gospodarki, polityki, nauki
i technologii, środowiska, życia społecznego). Poświęcają czas na refleksję oraz lekturę, czytają prasę i książki.
3. Wykształcenie: wyższe. Zamieszkanie: duże i średnie miasta.
Oferta dla reklamodawców
Plan wydawniczy „Pisma” zakłada ograniczoną publikację reklam w wydaniu papierowym, zarówno pod względem ilości pozycji, jak i formatów.
Aktualna oferta dla reklamodawców.
Oferta specjalna dla wydawnictw, instytucji kultury oraz organizacji non-profit.
Formularz zamówienia, dane techniczne, terminy wydawnicze oraz ogólne warunki.
Wszelkie pytania dotyczące reklamy w „Piśmie” prosimy kierować na adres: [email protected]