Zamów sitodruk z reprodukcją obrazu Kacpra Wiatraka

Sygnowane przez artystę reprodukcje obrazu mają wymiar 50 x 50 centymetrów i zostały wykonane przez Kwiaciarnię Grafiki w technice ręcznego sitodruku. Cena jednego egzemplarza wynosi 1000 zł brutto. Prace sprzedajemy pojedynczo i wydajemy losowo, nie ma możliwości wyboru numeru. Limitowana edycja liczy tylko 55 egzemplarzy. Przy zakupie sitodruku otrzymasz także roczną prenumeratę miesięcznika „Pismo”.
Nie jesteś zupą pomidorową żeby cię wszyscy lubili
Kacper Wiatrak: Obraz jest adaptacją słynnej sceny z „The Office”, w której Kevin wywala się ze swoim Chilli (S5E26), jednocześnie symbolem bolesnego upadku artysty w zabieganiu o względy innych. Przypomina o podstawowym kłamstwie terapeutów, które brzmi: Nie jesteś zupą pomidorową, żeby cię wszyscy lubili. Zgadzam się co do przekazu, nie ma co walczyć o sympatię każdej osoby w zasięgu wzroku, jedna z nich nie będzie cię lubiła z zasady. Chodzi o zupę pomidorową, nie wszyscy ją lubią. Jest dużo osób nie lubiących pomidorów, nic dziwnego bo przypłynęły do nas dopiero w XVI wieku z Meksyku. Ja na przykład, nie lubiłem zupy pomidorowej, teraz lubię.
Charakterystyka sitodruku:
5 kolorów (podstawowe)
farby: wodne
technika: ręczny sitodruk
papier: polar rough 300g/m2
(papier bezkwasowy, odporny na starzenie z certyfikatem (ISO 9706))
wymiar: 50x50cm
edycja 55 egz. + 2 AP
Realizacja: Kwiaciarnia Grafiki
Obraz ten opublikowaliśmy w wydaniu specjalnym „Wokół Jedzenia”.
Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Zakupioną pracę można odebrać osobiście w Warszawie w siedzibie Fundacji Pismo (ul. Wojciecha Górskiego 1/66) po wcześniejszym umówieniu się. Szczegóły znajdziesz w mailu potwierdzającym zakup. Praca będzie opakowana i zabezpieczona.



Kacper Wiatrak, (ur. 1998) urodzony we Wrocławiu, absolwent Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, artysta wizualny. Współzałożyciel Galerii Pracowni Serwis na południu Wrocławia i członek kolektywu Zbiór. Na co dzień zajmuje się malarstwem, ale tworzy też obiekty i prace cyfrowe.
Inspirując się tradycją malarstwa rodzajowego, zestawia codzienne doświadczenia z surrealną współczesnością. Czerpiąc z psychologii, socjologii i polityki, tworzy prace komentujące relacje między jednostką a społeczeństwem, intymnym a publicznym, powagą a absurdem. Z pomocą ironii, kontrapunktu i nieadekwatnego stylu, prace te stają się środkiem kontrastującym – postawionym w roli narzędzia analizy porównawczej, niezbędnym w procesie widzenia.
Przy okazji zapraszamy też do obejrzenia nagrania z dyskusji Na obrzeżach i w centrum. Jak tworzy się kulturę w Polsce?
Podczas spotkania, które odbyło się 16 lipca w Krupa Art Foundation we Wrocławiu zastanawialiśmy się nad tym, jaką rolę pełni dziś kultura instytucjonalna w miastach, które uznajemy za centra twórczych działań, oraz tych, które do tej pory traktowano jako peryferia tego świata.